english bulldog



Jag ska sa skaffa mig en sanhar sotnos nar jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Ha-ha,

Zippo kommer jubla ! Antingen lär han valpen "allt" han kan eller äter upp godingen. kram vännen och försök hålla ut i kylan.

2008-12-12 @ 16:41:35
Postat av: Farmor

Hej Amanda!

Det lär nog bli lite svårt att övertala mamma och pappa om att skaffa en hund till. Men jag håller med dig om att dom är väldigt söta.

Jag hörde att du har gått med i en kör och det gläder mig mycket, det är det bästa man kan syssla med. Fortsätt med det.

Förhoppningsvis kommer det julklappar som kan lindra kylan.

Kram Farmor

2008-12-12 @ 17:31:52
Postat av: Frida

Hej Amanda!

Mmmm nog e dom söta....ialla fall när dom e små. Sen e de bara dreggel i massor. Personligen tycker jag att Nemi är bra mkt sötare :-)

Själv sitter jag & min far och kikar på

Idol-finalen.

Hoppas konserten gick bra.



Kram Frida

2008-12-12 @ 21:36:55
Postat av: Frida

FYI: Visste du att bulldog´s är så sönderavlade att dom inte ens kan föda sina egna valpar utan måste förlösas med kjesarsnitt? En granne till min kusin föder upp sådana. Ingen hundras för en djurvän som du va?

Kram

2008-12-12 @ 21:41:02
Postat av: Mamma

Sååå söta! Men inte lika gulliga som vuxna,om du frågar mig.....Klart du kan skaffa hund (ar) när du fixat ett eget boende,jobb och allt det "nödvändiga". Har svårt att tänka mig dig utan djur i framtiden.

Har bokat biljetterna förresten,JIPPIE!!!

kramar

2008-12-13 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback