kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt

är för nojig för att skriva på engelska längre,
känns som att alla är ute efter mig och letar efter mig på google dygnet runt.
kanske är därför nathalie är hemma på dagarna? :O
måste iaf kopiera in åäö varje gång jag använder det och jösses vad mycket dom bokstäverna används i svenskan.
fy fabian.

var iaf på horses haven idag, kom hem för en liten stund sen.
jag frös rumpan av mig. (seriöst, min rumpa var frusen)
för att hämnas min frusna rumpa så snodde jag ett par polkagrisar.
gott.

vet ni vad jag har märkt?
taylor pratar abnormalt mycket.
ibland pratar hon bara för att göra ljud.
sen när hon märker att man tonar ut henne blir hon stött.
det är det roligaste som finns.
det roligaste är när vi sitter på bussen och jag skrattar åt allt kendra säger men inte taylor.
hahahahahahaaaaaaaaaaa.
jamen tyck att jag är elak då.
jag har aldrig haft en irriterande syster innan,
jag är inte van.


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA!!

ja har inte läst det här innan!^^

askul! ja kan verkligen se allt det där framför mej =D

2009-01-28 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback