tack

bara idag har jag haft 57 läsare och det är nog fler än de flesta bloggar har under en livstid.
ville bara säga hur mycket jag uppskattar att folk faktiskt läser det jag skriver.
kommentarerna värmer upp mer än brasan någonsin kan göra.

åker iaf till florida imorgon,
trots allt så tror jag det är bra för mig att komma iväg.
jag har ju sett fram emot det här och jag ska göra det mesta av det.

sedan kan jag ju berätta lite om vardagen bara för att inte deppa ihop totalt;
åkte till affären idag och köpte eclipse och breaking dawn. (tredje och fjärde boken i twilight-trilogin.. fyrlogin?)
hade ett långt snack med taylor om religion också.
hon är inte alls på mig nu längre för jag förklarade för henne att jag tror på ett liv efter döden,
jag vet inte hur detta efterliv kommer se ut men jag hoppas att det finns.
på ett sätt tror jag även på reinkarnation.

en svart hund kom hit i tisdags och vandrade runt huset i ett par timmar,
is hängde i hans päls och trots att han var en pitbull var han snäll.
jag var i skolan när den kom men grant berättade.
på ett sätt vill jag tro att det var farfar som på något sätt ville säga hejdå en sista gång.

en pitbull kanske inte är det första man tänker på när man hör namnet Allan Lomander,
men "the lord works in mysterious ways".


vet inte om jag kommer ha tillgång till en dator där nere men jag
önskar er alla en superbra jul.
denna julen blir ju inte som vi tänkt oss på något sätt och vis men
man måste göra det bästa av det.
nya krafttag nästa år.

<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej,

Hoppas inte att du fryser för mycket då det verkar vara kallt, här är det grått och trist som vanligt.

Jag måste säga att du skriver så bra och det är alltid roligt att gå in och läsa din blogg. Tyckte det var kul att få se dig igen och höra din röst.Fortsätt filma för det är kul att se.

Jag och familjen vill önska dig en riktigt god Jul även om den inte kommer att bli som vanligt av många orsaker. En av dem är ju faktiskt att du skall till Florida dit lilla äckel :)Ha det underbart och försök göra det bästa av det.

Varma julkramar från Peter,Karin,Matilda,Felix.

2008-12-18 @ 08:09:57
Postat av: sara

fin blogg :))

2008-12-18 @ 08:25:07
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Farmor

Kära Amanda!

Vilket otroligt vackert brev Du skrev om farfar.

Vi kommer alla att sakna honom så mycket men man får försöka att minnas honom som den bästa av människor. Oerhört snäll och omtänksam och mån om sina nära och kära. Jag kommer att ha en svår tid framför mig men jag har fått så mycket blommotr och brev och telefonsamtal från släktingar och vänner så man känner att man har ett stort stöd i detta.

Jag hoppas att Du får en fin jul i Florida och vi kommer att tänka på Dig däröver.

Många stora kramar från Farmor

2008-12-18 @ 17:21:08
Postat av: frida

god jul amanda :) hoppas du får det vaarmt och skönt i florida, (om det nu är varmt där så här års, är inte så insatt) Håller med om att du ska fortsätta filma, det är alltid lika roligt att höra dig! kraaaaam!

2008-12-18 @ 20:09:40
Postat av: analis

JAA.du skriver på svenska. duktigt!

nu kan jag börja läsa din blogg haha.

ÄLSKAR DIG

2008-12-24 @ 11:09:02
URL: http://fflodin.blogg.se/
Postat av: cami

lite sent kanske men GOD JUL på dig :) hoppas du har det bra där borta! Du skriver så fint, du är verkligen grym på att formulera dig. Ta hand om dig, haaajdoo <3

2008-12-25 @ 13:48:33
Postat av: emeliehjalmarsson

Godjul och gott nytt år :)

hittade din blogg nu ,så länkar dig ifrån min sida så ja kan tjuvläsa den lite

kram emelie hjalmarsson

2008-12-29 @ 20:34:05
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback