minnen

HAHAHA
okej, jag kom precis ihag en sjukt rolig sak och jag maste skriva ner det annars kommer jag glomma det nagon gang.
(tar det aven pa svenska for det blir roligare da)
(btw for er som inte fattar det sa skriver jag pa engelska vanligtvis for att jag hatar att jag inte har de sista 3 bokstaverna)


Sa, mamma, jag och johanna satt vid matbordet och at mat.
Johanna ville inte ata maten for den var val acklig eller nagot sa
mamma sa "3 skedar till!" och sa tog hon upp fingrarna for att rakna ner,
Johanna borjade ata och mamma tog ner finger for finger,
nar Johanna bara hade en sked kvar sa tittade vi pa mamma och
visst satt hon dar och pekade fuck you at oss.
Ett bra tag ocksa for den delen!
HAHAHA JAG DOOOOOOOOOG

(ja, det kanske ar had-to-be-there-roligt men ohmigodness vad kul det var)

Kommentarer
Postat av: Johanna!

HAHAHAHHA

vem kan glömma?

det värsta är ju att hon gjorde det flera gånger, varje dag i massa år xD

2008-11-13 @ 17:12:24
Postat av: petra

Hahahaha... hahaha!

2008-11-17 @ 15:18:32
URL: http://readysetgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback