and let the spirit come on through ya

Went to my very first american footballgame today!
It was AWESOME!
It is sooooo much like it is in the movies,
with the cheerleaders, mascot, marching band and all the big buff footballplayers!
I just had the most awesome time.
It was Hartland Eagles vs. Brighton Bulldogs.
Our team even won! 37-17 wohooo!
It seriously was the first real feeling of "hey i'm in america" i've had so far.
Got some short videos from the game but since I don't have the wirething to plug the camera into the computer,
I can't show them to you.

Mom, I need the wire for my camera! It's probably by the computer. It's black. ^^

When we drove home we came to this carcrash-scene.
There were firetrucks, policecars and ambulances everywhere!
The whole back of the car was gone so I guess they had to cut some people out!
Some of the people looked quite young so they might go to my school.
It was kinda weird though cause like next to the firetrucks stood a shirtless dude drinking beer. (?)
Don't really know what he was doing there. Just there for the comic relief I guess.

Kommentarer
Postat av: kusin 2

Hej kusin!!!<3

läser din blogg för typ första gången nuXD om du inte hade skrivit att komentarerna från alla betyder mycket för dej så hade jag aldrig fattat att man ens kan kommentera^^

jag tänkte skriva på engelska först men sen märkte jag hur bra du e och då hade det bara blivit pinsamtXD du skriver vääääldigt kul btw!

vill du veta lite om thorstensson-livet? det får du i iaf^^

emh... jo, jag (och sanna) har det bra på gymnasiet. finns vissa störda människor i klassen som jag nog skulle klara mig utan, nämner inga namn men... eller nej jag nämner inga namn för det kommer inte säga dej något ändåXD annars är JM hittills kanon, fattar inte varför du inte gillade det. fast det kanske jag kommer få veta snart...;-p

Sanna trivs hon med, just nu e hon och jobbar. mamma e i vattenpalatset hon med och simmar, (försöker komma igång med träningen du vet;-p). Pappa sitter där nere och kollar på någon deckare tror jag, allt är alltså precis som vanligt.

jag försöker komma på nått roligt att berätta men jag kommer inte på nåttXD det är samma vanliga sverige. sitter och äter en kalles kaviar-macka och dricker äpplejuice (dålig blandning, I know) samtidigt som jag kollar på "ensam mamma söker". ne ja skoja, ville bara låta väldigt svenskXD

vi saknar dej iaf, hoppas du har det bra <33333



//Sofia Elisabeth kusin 2 Thorstensson

(Zvenne Zippo Zvensson hälsar så gott)

2008-09-21 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback