sweet home alabama

Om bara 10 timmar drar vi till Alabama!
Woho Spring Break!
Vi kommer bo vid Gulf Shores, precis vid havet.
Det regnar tydligen dar just nu och dom har tornados och allt mojligt.
Forhoppningsvis ar det soligt nar vi kommer dit.

Idag satt jag i bilen och vantade pa Brianna i 5 timmar efter skolan :)
Jatteroligt var det ma jag saga!
Hon hade softball match och jag ar sadar lagom intresserad hehe
Kallt och blasigt ar det ute,
vem vill kolla pa sport da?

Ha en superbra pask allihopa!!111
<333

Kommentarer
Postat av: gustav

Ha det så kul du med :)!!!! <3

2009-04-03 @ 08:55:15
Postat av: Johanna!

nu blir jag arg, när fan kommer du hem från alabama egentligen?:O

kolla min bilddagbok om du inte redan gjort det! :*

2009-04-09 @ 12:46:11
Postat av: Johanna!

nu blir jag arg, när fan kommer du hem från alabama egentligen?:O

kolla min bilddagbok om du inte redan gjort det! :*

2009-04-09 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback