update, alabama

Alabama var varmt och mysigt :)
Iaf varmare an Michigan
Nar man varit pa strander i Thailand sa kanns amerikanska strander ganska crappy
Men det var harligt iaf ^^
Vi gjorde inte sa mycket,
vaknade vid typ 10 varje dag, at pannkakor och maple syrup till frukost (ahhhhhhhhhhh saaaaa gott), drog ner till stranden, lag dar ett par timmar, gick in och forsokte fa bort ett par ton sand som smygit sig in lite overallt, laste oandligt manga bocker (okej inte oandligt manga men jag laste klart Twilightserien for femte gangen, borjade om senare i veckan for sjatte gangen), sen sa var det typ dags att ga ut och ata ^^
Pa kvallarna promenerade vi pa stranden (trots att det var blasigt som fan och man fick ytterligare 5 ton sand overallt), motte folk (alla fran michigan, jag tror det var fler michiganders an alabamians i alabama under denna veckan)

Det roligaste som hande var val nar vi skulle hitta en ATM maskin till mig, Carrie fick syn pa en vid affaren Publix;

Carrie: Oh, There's one! By Pubics!
*cricket cricket*
Brianna: Pubics?

hahahahahahaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: gustav

hehe lång tystnad

2009-04-16 @ 09:23:21
Postat av: Johanna!

du har ju inte ändrat framsidan! :O i were so excited about it all night long :(

2009-04-19 @ 10:23:07
URL: http://johannalomander.blogg.se/
Postat av: johanna!

NU SÅG JAG DET, NAAAAJS!

2009-04-19 @ 10:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback