alabama :)






1. Jag tappade en kokostarta pa golvet och Brianna och jag tyckte det var en bra ide att ata den anda
2. Ute pa balkongen pa Meyer's hotell i Gulf Shores, Alabama :)
3. I bilen pa vag nagonstans! Formodligen till en av alla restauranger vi at pa
4. Bilen igen
5. Vi satt ute i ett Life Guard stand en kvall och traffade Brittney och Josh
6. Michelle, Emily, Carrie och Brianna korde parasailing!
7. Vi at pa Lambert's. Sjukt stokigt blev det nar man at dar! Helt sjukt rolig restaurang iaf
8. Hahahaha dom killarna sjong for Emily for vi sa att det var hennes fodelsedag ^^ Egentligen var det ju saklart inte det
9. Stora muggar fick man att dricka ur
10. I bilen annu en gang. Ser ut som jag har samma klader hela tiden. Jag hoppas alla bilderna ar fran samma dag
11. Carrie, Brianna och Josh (som dom motte dar nere, han var ocksa fran Michigan. lite konstig var han)
12. Puh. Helt sjukt mycket mat fick man. Men revbensspjall ar ju alltid gott
13. Tjejerna pa beachen. (jag stannade inne ganska mycket for som ni nog vet sa har jag en tendens att branna mig)
14. Life guard stand igen :) Det var mycket fulare an dom pa Baywatch.
15. Uuuuuh, nar vi akte dit sa korde vi vilse i en spokstad. Laskigt var det
16. Poolen :) Det ser varmt ut men det var det inte
17. Brianna och varat hotell i bakgrunden
18. Hahaha Carrie tyckte det var kallt i sanden sa Brianna var snall och bar henne
19. Paskharen kom och halsade pa
20. Poolen igen, vi satt ute dar och Brianna och Carrie hittade pa nya fina sanger. (nar jag sager fina sa menar jag det inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback