Amanda filosoferar

Ny grej här på bloggen
Eftersom jag är så väääääldigt filosofisk och smart så ska jag filosofera lite (lol)
Blir nog mest på nätterna
För jag filosoferar aldrig annars
Filosofera filosofera filosofera filosofera
Tyckte det var lite för dåligt med ordet filosofera där så jag var tvungen att fylla ut
FILOSOFERA
Okej, nu räcker det

Fast just nu känner jag mig inte så smart
Mest trött och lite smårädd för det är mörkt ute
Har på Britney Spears för man känner sig trygg då
Men jag har många tankar i huvudet som snurrar runt ska ni veta
Fast skulle jag sätta dom i ord nu skulle det bara bli bajs av det hela
Det får bli någon annan dag
Fortsättning följer liksom

Nu ska jag försöka fixa lite mer med layouten
Kommer förmodligen mest förstöra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback