Det är inte okej

"Den senaste tiden har minst två katter dödats i centrala Lerum.
En av katterna hittades nertryckt i en brevlåda och den andra upphängd vid Tingshusets dörr."

"Natten mellan torsdag och fredag hittades westien Torsten död på Nyebron. Svansen och öronen saknades."

"Strax före klockan tre under natten mot torsdagen hittades ytterligare en död katt i Lerum. Katten var upphängd på ingångsdörren till polisstationen.
Under en sten låg ett brev."


..
Nej, det finns fan inte ens ord för hur jävla förbannad jag är.
Jag är så arg att jag skulle kunna fatta eld här och nu.
Det.. Nä det funkar inte. Inga ord i världen kan beskriva hur sjukt jävla äckligt detta är.

Jag hoppas vi får tag på dig innan polisen gör det.
Vet du hur skönt det hade varit att tortera dig som du gjort med dom?
Avskurna öron, ihopknutna lemmar, sönderslaget ansikte och hängning?
Låter det skönt?
Det är inte straff nog för en som som du din jävel.

Någon måste göra något åt detta snart.
Annars börjar jag med nattvandring. Själv.

Kommentarer
Postat av: malin

Du behöver verkligen inte gå själv, i'm right behind you!



skott i pannan på honom/henne.

2009-08-14 @ 21:51:32
URL: http://malincharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback