Fortfarande svettigt

Spenderade natten hos Bakkus & Josse tillsammans med Sandra
Vi hade ju såklart trevligt för det har vi alltid
Tittade på Twilight för Sandra hade inte sett den än (jag vet, det är fruktansvärt)
Jag lyckades få henne att erkänna hur snygg Edward är ehehehehe

Drog upp och målade i tre timmar
Det var insekter öööööööööverallt och svettigt som attans
Mindre kul att måla då ska ni veta

Funderar på att gå och ta en dusch men jag orkar verkligen inte
Nemi måste ut och kissa med
Ahhhhhhhh
Jag vill sova
Nu på en gång!
Måste kanske möta Gustav vid tåget sen med hmm..
Puhhhhh

Ja jösses vad det är jobbigt med sommarlov!
Det säger jag er!
(hahaha sommarlov är så sjukt jävla slappt att jag är förvånad över att jag har något att klaga på ens)
(men hur kul hade det varit om jag bara skrev att allt bara var bra hela tiden?)

Nu ska jag kolla på ANTM för det är braaaaaaaaaaaa
Just det ja, skulle ut med Nemi med.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

MÅSTE möta Gustav? Hur kändes den för honom?

2009-08-08 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback