Public transportation änna

Åkte tåg idag
Inte mycket folk på tåget
Men ändå ska en liten trevlig farbror sitta brevid mig
Var det bajs på alla andra säten?
Ser jag ut som någon man måste sitta brevid?
Skulle jorden gått under om du suttit någon annanstans?
Ne just det

Fick sitta ihopklämd mot väggen med väska och allt i knät
Försökte läsa men kunde inte hålla ut armbågarna tillräckligt mycket

Närkontakt med främlingar är inte min grej liksom
Egentligen inte med folk jag känner heller
Leave me alone typ
Fast inte riktigt
Sitt inte för nära mig bara

Tjingeling fisring

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , hoppas allt är bra med dig :) ?

la till dig på bloglovin precis , där kan du hitta mig med om du vill .



puss emelie .

2009-08-12 @ 13:11:15
Postat av: emeliehjalmarsson

de va ja som skrev..

2009-08-12 @ 13:11:54
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback