Uppdateringarnas uppdatering

Vet ni hur tråkigt det är att blogga om ingen läser det ändå?
Ungefär såhäääääääääääääääääääääääääär tråkigt är det.
Kan bero på att jag inte skriver något längre hehe.
Eller kanske för att jag är hemma från USA och inte lika intressant längre? :D

Ska iaf försöka uppdatera.
Men är det bara typ 2 pers som läser känns det ju meningslöst.
Fast man kan ju inte få mer läsare om man inte skriver heller.

Jag får helt enkelt se till att bli intressant.
Hur blir man intressant?
Är det intressant att se Dagens Outfit varje dag?
Är det intressant att läsa om hur jag spenderade gårdagen?

Alltså egentligen inte.
Hade varit intressant om jag varit Robert Pattinson.
Men det är jag ju inte.

..ska man kanske se till att rufsa till håret lite och börja presentera sig som Spunk Ransom?

Kommentarer
Postat av: frida

jag lääser!!

2009-08-05 @ 02:07:19
Postat av: gunnel

Och jag!

2009-08-08 @ 14:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback