Vad är detta för meserier?

Nu får det väl ändå vara nog med den Svenska Mesigheten.
I de flesta tidningar man läst nu i dagarna är det helt uppenbart att vi är alldeles för mesiga.

– Han har erkänt. Han hade tänkt över sin situation och vad detta medfört för andra människor. Han mår inte bra. Men jag vill inte gå in på närmare detaljer. Allt är så känsligt, säger mannens offentliga försvarare Göran Franzén.


Är allt känsligt..?
Nej, för alla stackare som förlorat sina husdjur tycker nog detta är allt annat än känsligt.
Sedan när man läser på självaste forumet flashback.info där han skrivit om sina dåd så blir man ju så
frustrerad att man bara vill skrika!
Antalet folk som inte tycker man ska outa hans identitet är skrämmande,
de borde få en rejäl jävla spark i röven allihopa!
Varför ska vi skydda honom?
För att han mår dåligt av det?
Är inte det mer än rätt?!
Vad händer om han kommer ut igen och inte behöver spendera 2 år i fängelse?
Ska vi gå runt ovetandes om vad denna sjuka människa tänker och gör?
Alla bör veta hur störd han verkligen är och helst borde man ju tatuera in det i pannan på jäveln.

Jag hoppas han inser att han blir tvungen att flytta.
Förmodligen flytta från landet om jag får bestämma!
..eller kanske flytta till månen?
Vill ni ha honom där uppe mångubbar?
Inte det?
Ska vi skicka ut honom i rymden istället?
Ja det låter bra.

Hade han varit barnamördare skulle hans namn stå all over the place, inklusive bild och adress.
Är det inte lika viktigt att outa potentiella mördare?

Joel Ander heter han och han är allt annat än Bäst i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker självklart också att detta är förjävligt och man kan bara föreställa sig hur djurägarna känner sig men jag tycker inte att man bör outa honom. jag tycker synd om honom, för en så psykiskt sjuk person kan jag bara tycka synd om. dessutom tänker jag på hans familj, som blir nerringda. andra med samma efternamn som honom råkar också illa ut(!).

2009-08-19 @ 21:47:06
Postat av: Petra

fyfan, har haft en bild i huvudet av att han är typ 50+ men han är ju född 89!

2009-08-20 @ 19:48:09
URL: http://piecesofpettz.blogg.se/
Postat av: Petra

fyfan, har haft en bild i huvudet av att han är typ 50+ men han är ju född 89!

2009-08-20 @ 19:48:19
URL: http://piecesofpettz.blogg.se/
Postat av: manda

jag håller med dig till varje punkt och prick

2009-08-21 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback