Årsresumé

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till LA/Vegas/San Francisco/Alabama, satt ensam i Seattle, hängde i Sandras lägenhet.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig såna

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet, isåfall var dom väldigt sneaky med det

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte detta året. Thank god.

5. Vilka länder besökte du?
USA & Danmark.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Vill ha mer tid för hästarna, mer pengar, mindre läxor och ja nu på slutet av året saknar jag även USA.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 juni & 4 juli (L)

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag inte gav upp och stannade hela året i USA.

9. Största misstaget?
Att jag inte uppskattade USA när jag var där, saknar det nu i efterhand.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Var überförkyld nu precis vid jul, blir aldrig sjuk annars.

11. Bästa köpet?
Alla miljoner kläder jag köpte i USA var pointless så inte dom iaf.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Definitivt kläder, no doubt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att alla mötte mig vid flygplatsen den 4 juli, uuuuuuuuuunderbart!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Don't stop believing, Cupid Shuffle, Soulja Boy, Halo, I got a feeling, Neo Violence, osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvan av året; definitivt ledsnare. Andra halvan; gladare än någonsin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat tid i stallet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat på INTCOM-paper. haha

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen, precis som alltid.

19. Blev du kär i år?
Har varit kär hela året

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, The Soup, Scrubs, Family Guy.

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn. (läste knappt någon annan bok i år)

22. Största musikaliska upptäckten?
Klassisk musik

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns inte vad jag fick haha. För längesen. Presentkort fick jag!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En laptop juuuuu

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det var en tisdag så jag gjorde inte mycket.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Extremt varierande. Berodde mycket på humör och ork.

29. Vad fick dig att må bra?
Twilight, vännerna

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vem tror ni? Ganska uppenbart.

31. Vem saknade du?
Första halvan av året; Alla i sverige. Andra halvan av året; Alla i USA.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla i Perry, Michigan (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback