Brittany Murphy

Tycker folk gör alldeles för stor grej av hennes död.
Var man inget megafan innan hon dog är det mest
bara töntigt att gå med i facebookgrupper och skriva
oh-så-vackra-status-updates om henne.
Är det mer synd att hon dog bara för hon är kändis?

Ska vi hålla på att sörja över folk vi inte ens känner
eller ens träffat kan vi ju börja göra det med alla
som dör. Varenda en!
Vi kommer vara sörjande dygnet runt men vem bryr
sig?! DET ÄR JU SÅ SORGLIGT!

R.I.P. Muhammed, som dog av svält 22.39
R.I.P. Achmed, som också dog av svält 22.39
R.I.P. Björn, som dog av ålderdom 22.39
R.I.P. Lena, som dog i cancer 22.39
R.I.P. Min simsgubbe, som dog av att en satellit träffade henne 22.39

Det är så sorgligt
Ska gå och tända ett ljus för var och en av de som nyss dött.
ÅH NEJ FAN
Tusen pers till hann dö innan jag hann hämta ljusen!
ÅH NEJ! ÄNNU FLER DÖR!
GAH JAG DRUNKNAR I SORG OCH BRIST PÅ LJUS!!!!1

Nej, det funkar ju inte fattar ni väl.
Spara era tårar för era nära och kära.

Kommentarer
Postat av: guurrr

håller helt med

2009-12-22 @ 22:46:29
Postat av: Marit

Du har så rätt Amanda, kloka ord!

2009-12-22 @ 23:10:16
Postat av: Frida

Såå sant Amanda, jag håller med!!

2009-12-23 @ 08:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback