Trädgårn

Slutsats efter mitt första besök på detta ställe:

x Det är helvetiskt jävla skitjobbig rövkö
x Att stå med höga klackar i en halvtimme i kön är sämst
x Det är kallt att stå i kö
x Det är skönt att ta av sig skorna i kön och stå på någons vantar istället
x Det är svindyrt
x Det är ett mysigt ställe med rätt folk
x Musiken är underbar
x Dansgolvet likaså
x Högklackat är ingen höjdare (inte bara på trädgårn utan överallt)

Våga vägra klackar.

Ses vi nästa helg?
I Converse eller andra platta skor?

Kommentarer
Postat av: Frida

Converse is the shit! hahah

2009-12-19 @ 13:38:49
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Gabbi

Jag tror jag ska hitta mig ett par festliga converse i guld eller liknande. Lätt mer bekvämt! xD

2009-12-19 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback