fettisdagen

I fredags var jag pa den mest spannande basketmatchen ever!
I sista sekunden la det andra laget mal (eller vad det nu heter i basket) sa vi blev lika.
Fast vi vann i slutet heheeehhehe
Pa lordag degade vi hemma hela dagen for det var snostorm, sag pa skitdaliga filmer ^^
Sen pa sondag sa akte vi till IKEA :D:D
Jag kopte Marabou mjolkchoklad, Ahlgrens bilar, Kalles Kaviar och senapssill :D
Godiset ar nastan uppatet men anda hehhhe

Jag ska ut och vara hurtig nu i kylan.
Gangbandet nere i kallaren ar sa sjukt trakigt sa jag ar modig och gar ut istallet.
Fryser jag ihjal sa ligger jag nagonstans i ett dike, hitta mig tack.

For ovrigt,
ni som har facebook,
jag ar nog mer aktiv dar an jag ar har for tillfallet ^^
Och jag foredrar det framfor mejl sa om ni vill kontakta mig sa go ahead :D
Ni som inte har facebook borde alltsa skaffa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback