winterfest

Igar var en hyfsat hektisk dag ^^
Det var Senior Servant-day i skolan hehe
Man kan kopa en senior och den maste gora precis som man sager.
En hel del killar hade klanning, riktigt lackert.
Kevin drog pa sig en klanning som sprack i ryggen men visst var han tvungen att ga runt med den anda xD
Fred hade rosa pa sig och ett koppel runt halsen.
Ska se om jag kan hitta bilder pa det for det var sjukt kul ^^

Efter skolan hjalpte jag och Brianna till att fixa iordning for dansen idag,
nar vi kom hem gick jag ner i kallaren och tranade lite.
Tog en dusch och laste fardigt Midnight Sun,
sedan bar det av till basketmatchen.
Motte Ashley och Sam dar och satt med dom.
Sag pa Briannas dansrutin och den var sjukt bra!
Hon och hennes dansgrupp dansade till Greaselatarna och hade killar med i dansen och allt hehe
Efter ett tag trottnade vi pa basket sa jag hangde med Ashley och Sam hem.
Forst akte vi till Ashley sa hon kunde byta om,
sedan bar det av till Sam och dar at vi pizza med hennes foraldrar och tusen andra smabarn.
Brianna kom och hamtade mig sen och vi drog hem.
Hemma at vi Subway och kollade pa nagon krigsfilm.
Michelle ringde och undrade om vi ville med pa bio och tjoflojt sa bar det av igen.
Kevin plockade upp oss och vi akte och sag Taken. (sjukt bra film btw!)
Emily blev tagen av polisen pa vag till bion for hon korde 64mp/h istallet for 40 heheheh

Kul men hektisk kvall!

Ikvall ar det ju dags for dansen som sagt!
Provade skorna som jag kopt imorse och visst fasen har dom stoppat i en sko i fel storlek.
Kul att ga pa dans i en 7 och en 10.
Vi fick dra och byta skor tidigt imorse och da hade dom inte ens samma farg kvar.
Bajs vare.
Men jag har iaf en fin klanning heheh
Vid 4.30 kommer 14 pers hit och ska ta kort innan dansen ^^
Efter det ska vi till Olive Garden och ata mat :)
Efter dansen blir det nog att dra hem till Michelle :D

Kommentarer
Postat av: analis

åååh Taken är så jäkla bra:D

2009-02-08 @ 02:14:30
URL: http://fflodin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tjohoooo!

Nu rör det på sig verkar det som....läste jag rätt när jag såg att du mitt i allt detta tränade????

Det är bra för då orkar du hänga med i detta rasande tempo.

Själv har min hud antagit en grönaktig ton....avundsjuk på alla som är och åker skidor, skulle jag tro ;)

Så roligt att läsa om allt du gör.

Kramar i massor

2009-02-09 @ 09:43:33
Postat av: Frida

Tjenare Amanda!

Jättekul att läsa att du har så mkt att göra. Det är ju så de ska vara. SKa bli kul när du lägger in lite fler bilder. Hoppas det löser sej med kameran.

Ja vi är ensamma hemma nu Maja & jag, en hel vecka. Men det e massa inbokat så den ska nog gå fort. Maja är lite sur över att det är sportlov. Vi badar ju alltid 2 ggr/vecka men denna veckan finns väl risken att det är hur mkt folk som helst :-(

Gött att du börjat träna lite också. Har ni gym hemma??



Massa kramar från Maja & mej

2009-02-09 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback