Fredag

Okej, andringar i planerna igen
Vet inte varfor jag inte kan ta bussen till flygplatsen
Pallar inte fraga
Antar att det har att gora med att dom vill att jag ska hjalpa till har hemma
Retaaaaaaaaaaaaaaaarded

Iaf, dom tycker mamma, johanna och gustav ska ta bussen jag tankt komma med,
aka till Lansing och sa plockar vi upp dom dar
Jag ar mer emot denna iden an jag ar mot djurplageri men visst
Huvudsaken ar val att dom kommer hit pa nagot satt

Mamma, ifall du kan ringa imorgon vore det bra,
spelar ingen roll vilken tid for jag har inget att gora pa dagarna iaf
Garna nagon gang pa dagen for det ar da jag har som trakigast
Ifall ni nu maste ta bussen (vilket iofs ar battre an att mota er har vid huset)
sa maste vi fixa tider och sant
Vet inte om det ar bestamt att ni ska hyra bil i Detroit men Sherry verkar tro att ni kan hyra en i Lansing istallet
Iaf, ring sa pratar vi om det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Vi har redan hyrt och betalat en bil. Vi kör mot Lansing och så får vi väl ringa dig och bestämma möte på vägen.

Hursomhelst så ringer jag dig då jag kommer hem från jobbet.

Pussar

2009-06-10 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback