99 red balloons

99 dagar kvar tills mamma, Johanna och Gustav kommer :D
Tiden gar bra fort nar man har roligt! (med det menar jag den senaste manaden)

Har inte hant nagot nytt har ^^
VI har bytt schema igen men det ar val det enda som hant
Nu har jag Sociology, Creative Writing, College Prep english, Michigan History och choir.
Jag visste inte ens att Michigan hade nagon historia men det hade vi visst.
Iofs fanns inte Michigan forran 1837 eller nagot sant.
Hur mycket har hant i sverige sen dess?
.. Ja.. Eh.
Anna Lindh blev mordad och det var nog allt.
Eller?

Pa lordag ska vi aka och kolla pa en promdress till mig hehehe
Min ska vara bla och darmed basta.

Btw, mamma&pappa; Jag har forsokt fa dom att saga hur mycket resan till Alabama kommer kosta men dom vagrar saga sa ni far nog pressa dom lite med ^^

Kommentarer
Postat av: cami

va kul :) när kommer du hem till sverige då? om du vet :) så man kan leka med dig heheheh...vi måste ha kräftskiva hos nord och åka till liseberg och hänga vid aspen och käka glass!!

2009-03-05 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback