mupp

Har inget nytt att beratta ^^
Imorgon ar vi lediga och jag ska ta sovmorgon!
Pa fredag ska vi ga pa musikalen The Lion King :D
Den verkar sjukt bra hehe

Tankte skriva ner lite saker som folk kanske tycker ar intressanta,
typ skriva ner vad som egentligen ar sant nar det galler high school filmer;

x Pa partyn har dom faktiskt sana dar roda platsmuggar som dom alltid har i filmer
x Sport ar precis lika stort som det ar i filmer, matcherna ser precis likadana ut med
x Alla kor bil till skolan
x I filmer ser det ju ut som om alla har supersnygga klader pa sig, det ar saaaa inte sant. De flesta gar
runt med mysbyxor och tjocktroja eller skolans trojor. Mode ar tydligen inte stort har.
x Alla lyssnar pa hiphop
x Emos finns typ inte, vi har typ 2 st pa skolan, vilket det vanligtvis ar i high school filmer med
x Sitta ute i solen som dom gor i OC ar totalt oexisterande. Man ar en fange under hela skoldagen.

Eh, just nu kommer jag inte pa mer.
Fraga for all del :D
Kul att svara pa fragor!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Amanda!

Jag har varit lite dålig på att skriva till Dig men jag tänkte få ihop några rader hur jag har det.

Jag går på gym och tränar och det är faktiskt ganska skönt åtminstone efteråt då känner man sig väldigt duktig. Idag har din morbror Lars varit här och kollat på min pelletspanna och jag tänker att lägga ner detta och köra på el istället, det är mycket mer bekvämt. Jag skall åka till Dalarna på påsk och hälsa på släkten där och det skall bli trevligt. Jag har hört att Du skall åka på semester till Alabama och det verkar väldigt långt.

Jag önskar Dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kramar från Farmor

2009-03-27 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback