prom dress

Kopte min klanning for prom forra helgen :D
Blev en ljusbla langklanning med korsettaktig overdel och stor nederdel,
hittade ingen bild pa den sa ni far vanta tills prom kommer :)
Brianna hittade en superfin lang morkbla klanning

Sen sa har det inte hant sa mycket mer,
denna veckan har alla junior haft sitt SAT test sa vi har inte gjort nagot alls i skolan.
Typ kollat pa Oprah och sant.

Kevin och Fred krockade pa baseball traningen sa badas ogonbryn sprack och ivag
till sjukhuset bar det av.
7 stygn pa Kevin och 8 pa Fred ^^
Gangsterpojkar nr1

Hmmm ja jag vet inte riktigt vad jag kan beratta om,
creative writing ar numera min favoritlektion.
Lararen ar lite smaknapp och det ar ju alltid kul!
Vi skriver dikter just nu och oj vad jag ar samst pa att skriva dikter.
Men lararen tycker dom ar helt uuuuuunderbara.

Tiden gar helt sjuuuuukt fort har nu,
det ar redan Mars ju!
Kanns som April kommer flyyyyyyga ivag med och sen gar vi ju inte i skolan i Maj.
Jag vet att tiden inte gar fort hemma i Sverige men snart blir det 12 Juni :D

Kommentarer
Postat av: gustav

Du det går så gryyyyyyyymt sakta =)





12e juni 12e juni 12e juni <3

2009-03-13 @ 00:56:21
Postat av: Mamma

Hej!

Kul att tiden bara rinner iväg,det är väl ett tecken på att du har det jättebra.

Jag ringer dig i helgen. Du har fått brev från gymnasiet och de vill veta bl.a vad du väljer för IV-val.

Ska bli intressannt att se din klänning,tror du blir vacker som en prinsessa......

kram

2009-03-13 @ 11:37:45
Postat av: <¨

2009-03-13 @ 21:31:29
Postat av: Pappsen

Hejsan! Ja, kul att höra att det går fort men utnyttja nu sista månaderna på ett bra sätt. Lär känna många kul människor och bygg nätverk för livet.

Jag undrar om du har något planerat 31 juli? Har en kul grej på gång då i Göteborg om du vill med...



Kram

2009-03-13 @ 21:33:13
Postat av: Johanna

JAG LÄNGTAR SOM ETT AS.

2009-03-13 @ 23:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback