Middag

Santiago och hans foraldrar var har igar pa middag
Sjukt roligt med tanke pa att dom inte pratar ett ord engelska
Min hjarna gjorde ont efter ett tag for jag forsokte verkligen forsta vad dom sa
For tydligen sa trodde dom att man forstar bara man pratar tydligt nog
Not so much
Jag forstod lite iaf ^^
Kunde till och med beratta att jag har tva systrar och hur gamla dom ar pa spanska!

Santiago fick vara oversattare hela kvallen
och det funkade bra, lite jobbigt nar man berattade ett skamt och var tvungen att vanta pa ett skratt
Men annars sa

Kommentarer
Postat av: mlisan

lite jobbigt du =)!!!

btw så har jag blivit morbror igen :)

till en jäkligt söt litten pöjk =)

2009-05-25 @ 20:51:18
URL: http://mlisan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback