Prom :)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Åhhhh, så kul att se korten. Jag tycker du är jättefin!!! Klänningen är inte en som jag trodde du skulle välja. Den är "fluffig" och lite "tårtlik" och du är skitsöt.

Vilken frukost ni käkar,inte en grönsak så långt ögat når.....

kramar

2009-05-04 @ 09:08:28
Postat av: johanna!

GUD VA FIN DU VAR! :D

2009-05-04 @ 17:54:48
Postat av: Farmor

Vad roligt att se dessa fina kort, och Du ser helt fantastisk ut. Det är nästan som en klänning man kan ha på Nobelfest. Jag blev lite överraskad av Ditt val jag trodde inte att Du var den romantiska typen, men det var jättefint.

Det skall bli roligt att träffa Dig när Du kommer hem och få ta del av alla Dina upplevelser och erfarenheter.

2009-05-04 @ 18:31:56
Postat av: Frida

Hallå!

Ååå du är dööösnygg! Jättefin klänning....håller med Maj den kan du ju ha på nobelfesten hihi

KRAM

2009-05-05 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback