Dagens

Väder
Regnigt och blåsigt precis som vanligt
Hatar när det blåser
Det svartnar lite för ögonen på mig för jag blir så förbannad
Fundering
Är det ohälsosamt att vara beroende av en bok/film?
Jag tror inte det.
Det är bra för själen tycker jag.
Onödigaste
Att jag vaknade tidigt imorse för att gå till skolan,
när jag kom dit visade det sig att jag började 12.30.
Klädsel
Svart linne, spets tröja, jeansleggings, vita converse.
Vill ha
Mer pengar, en egen dator, new moon the score.
Vän
Ingen särskild idag, alla är bra.
Saknade
Mina Twilightböcker. Saknar dom varje gång jag inte läser dom.
Bästa
Mitt svenska-tal om patriotism gick bra.
Fick till och med komplimanger, det är ju alltid bra!
Dessutom är det Desperate Housewives idag!
Sämsta
Att jag måste plugga till mitt kulturkunskapsprov.
Dessutom så är Nemigumman sjuk.
Låt/Låtar
Alla låtar från New Moon Soundtracket.
Särskilt Thom Yorke - Hearing Damage!
Även Lykke Li - Possibility

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback