filmkväll

Igår hyrde vi tre filmer, hann iofs bara se två av dom.
Ska se den sista idag.

The Curious Case of Benjamin Button:
Inte alls lika seg som alla sa att den skulle vara, jag tyckte faktiskt den var riktigt söt.
Intressant storyline hade den iallafall. Lite lång dock.

I taket lyser stjärnorna:
Det borde vara förbjudet att göra såna här filmer. Gick ju fan knappt att se den.
Usch för sorgliga filmer om mammor som dör. Det är inte okej.
Sorglighetsfaktorn var nästan i samma klass som The Notebook.

Yes man:
Ska se den senare. Tråkigt att den verkar vara nästan precis likadan som Liar liar.

Kommentarer
Postat av: frida

Hej där...en som läser din blogg VARJE DAG...ja det är sant....

Första filmen somnade jag ifrån men får väl se den en kväll, den andra vill jag se men e det sååå sorgilig verkligen??? Hmm då vet jag inte om jag vill se den. Håller med, varför göra så sorgliga filmer om det bästa som finns, mammmor???

Den sista såg vi för ett tag sen, rätt så lik liar liar, men ändå rätt kul...men som en vanlig amerikansk komedi liksom...sådär.

Ha en skön kväll.



PS du har inte glömt i mon va? Smyckesparty kl19.00 VÄLKOMMEN!! DS

2009-10-12 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback