YES

Nu ska jag hissa och dissa
För det gör alla proffsiga bloggare
Och jag är ju en sån
HEHEHEHEHEHEHEHEHE


VECKANS YES

x Jag tränade idag och trots att det är astråkigt så är det ju bra har jag hört

x Fick VG på min job application

x Jag är ledig på fredag och det är ju alltid bra


VECKANS NO

x När man sitter på bänkarna vid Lerums station och istället för att gå i mitten på gången till tåget så går folk 2 centimeter från mina ben så jag måste dra in dom. Varför gör ni så? Det finns faktiskt plats.

x Kilklackar. Dom är fula. Har alltid varit, kommer alltid att vara.

x När det är fullt på tåget och någon måste sitta brevid mig, men när en plats blir ledig så flyttar han/hon sig inte.
Jag vill faktiskt sitta själv.

x Tjejer som tuggar tuggummi med öppen mun och tuggar jättefort och jätteöppet när dom blir uppspelta och vill säga något nu på direkten men någon annan pratar så dom måste hålla munnen igång så dom kan säga det så fort den andra är färdig för det är det jag antar att dom gör för annars vet jag faktiskt inte vad dom håller på med

x När man väntat på tåget i 20 minuter och ställer sig längst fram vid perrongen för att gå på tåget först och det kommer någon i full fart som ska på först. KOMMER DU SIST TILL PERRONGEN SÅ FÅR DU VÄNTA!!!1 Jag älskar kösystem. Det är ju briljant!

x Dom där "gatuförsäljarna" på Drottningtorget som "bara vill ställa en fråga". Jag får så dåligt samvete när jag säger nej. Dom kan inte få ställa många frågor på en dag. Tänk om dom blir betalda för varje fråga dom ställer?

x Kändisar som tar med sina djur på premiärer. Jag tror inte djuren tycker det är så värst kul. Varför kan dom inte få stanna hemma? När jag blir kändis ska jag skaffa en ko och ta med mig. Hon ska bajsa på röda mattan.



(det är faktiskt mycket roligare att dissa än att hissa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback