OUTFITS

Jag förstår verkligen inte hur folk bär sig åt när de hittar snygga outfits på nätet och sedan lägger upp dom på bloggen i en snygg liten bild där alla olika kläder är lagom stora. Hur? Va? När jag försöker mig på det blir alltid smyckena gigantiska, skorna sneda och tröjorna får alltid sitta långt bort från resten av sakerna för den vita ruta som uppstår bakom när jag ska flytta tröjan lägger sig över de andra sakerna. Fattar ni eller? Jobbigt? Ja det är det faktiskt. Och kom nu inte och säg att jag inte gör rätt. För det gör jag ju. Det är fel på datorn. Det är det ju. ;PpppPPPpPPPPP

Kommentarer
Postat av: Felicia

Amända, it is called Photoshop ya know ;) ;)

2010-04-19 @ 21:44:17
Postat av: Lisa

Photoshop you dummy! :)

2010-04-20 @ 17:55:18
URL: http://lmvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback