Q&A

Bästa veckodagen: Fredag för då har man hela helgen framför sig. Dessutom finns det inget bättre än att gå ifrån sista lektionen för dagen på en fredag.

Humör: Hyfsat pigg, borde kanske gå och lägga mig snart ändå, fast det är lov. Hmpf.

Favoritgodis: Eh, allt? Sockerberoende, I've gotz it.

Är det nåt du absolut inte äter: Bajs? ..fast å andra sidan..?

Kläder just nu: Jag är hur fashion som helst nu, jag lovar. Fett fräsch. Stor t-shirt och träningsbyxor - SOOOO Amanda-style.

Musik just nu: Lady Gaga - Telephone <3

Favoritsaft : BOB hallonsaft är en höjdare, men egentligen smakar all saft likadant.

Dagens längtan: Studenten! (for obvious reasons?)

Hur många kuddar sover du med: Typ en. Kan inte sova med fler, ibland har jag ingen alls. Lovely.

Spelar du nåt instrument: Blockflöjt, och fyi så är jag grymt bra. Kanske borde satsa på en blockflöjtskarriär..?

Dagens frisyr: Eh, nyduschat vilket betyder fluffigt as hell och slitet. SOOOOOOO Amanda-style!

Kommer du ihåg din första kärlek: Gör man inte det är man ju dum i huvudet alternativt dement.

Har du några homosexuella vänner: Jag vill ha en bögvän. Varför kan inte jag få en bögvän?! Alla andra har ju en. Var hittar man dom? Match.com?

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man ger sig fan på att vara det. Eller är jävligt ful.

Ser du på kärleken som ett misstag: Va? Klart det är ett misstag om man satsat typ 50 år på det och sen inser att nej fan detta funkar inte, då är det nog ett misstag. Annars så nee. Livserfarenhet vafan!

Bio eller promenad: Lat som jag är så måste jag säga bio. Fast jag är ju pank så promenad är ju ganska bra det med. Varför ska man välja mellan de två alternativen förresten? Varför inte bio eller hemmakväll? Makes more sense.

Dagens borde: Göra en massa saker men varför göra det när man kan se på tv istället?

Dagens fundering: Ingen alls. Idag var ingen tänkar-dag. Tomt i hjärnan jappjapp.

Snarkar du? Gustav påstår det men jag tror han ljuger.

Rädd för insekter? Harkrankar. Som fan. OMG JAG HAR FÖNSTRET ÖPPET!11 FINNS DOM FRAMME NU?! GAH!!1 Okej, problem solved. Inga jävla harkrankar får komma in här inte. No sir.

Det här är jag bra på: Spela blockflöjt ju.

Vad vill du jobba som? ASPCA! Fast inte i USA, jobbigt att få arbetstillstånd. England blir bättre.

Chips eller godis? Varför bara välja en när man kan få båda? Helst ska man variera och byta allteftersom man blir trött på en av dom och sen fortsätta så kvällen ut, funkar finfint. Man blir aldrig mätt. Prova det! (Det var dagens må-bra-tips från Amanda!)

Skriver du dagbok? Försökte det ett par gånger när jag var liten. Det är verkligen plågsamt att läsa igenom dom nu. PIIIIIIIIIIINSAMT. Skulle någon läsa dom så skulle jag dö. Liten hint; jag skrev dubbel-i varje gång ett ord hade i med. Skjut mig.

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Piercat mig tror jag vi alla vet att jag gjort. Tatuering får vänta för jag har hört att det är dyrt. Jag är däremot villig att leka försökskanin om någon tatuerarstudent behöver en sådan, så länge det är billigt så. Hör av er!

Hur många syskon har du? En och en halv.

Är du rädd för blod? Pfft, min pojkvän är vampyr. Jag älskar blod. Bring it on!

Anser du att du är stark? Klart jag är. Jag bänkpressar 300. Slå det du.

Snusar du? Jag snusar hela tiden! Brukar sova med snus inne, gillar när det blir lite snusdräggel på kudden. Myspys!
Använder du knark? Who needs drugs? (seriously, I've got drugs)
Kaffe eller te? Kaffe, fast jag vet inte om många andra skulle hålla med mig om att det jag dricker är kaffe. 50% mjölk ska det vara.

London eller Paris: Fan vilken dålig fråga. London såklart? Vet ni hur mycket hundbajs det ligger på gatorna i Paris efter en dag? Flera ton. Just det.

Favoritfärg: Beror lite på humör.

Född: Gôtet fô faaaaan.

Nationalitet: Pinsamt mycket svensk.


Kommentarer
Postat av: Camilla korvmedmos

äwesöme ämändä!

2010-04-06 @ 00:15:42
Postat av: emelie

ja snor den;)

2010-04-06 @ 21:09:51
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback