RESPONS

Ikväll är det dags för El clasico, Real Madrid möter Barcelona. Nu undrar jag, vem tror du vinner ikväll?

Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg :). Är nyfiken på vilken lag bloggvärlden hejar på :P



Jättekul att folk kommenterar, men.. seriöst? Alla som känner mig vet att jag är fullständigt totalt superointresserad av sport. Det finns inte ens i min värld. Vad fan är El Clasico liksom? Är det fotboll? Jag kan till och med tycka hästsport kan vara tråkigt och då älskar jag ändå hästar. Sport är för jävla onödigt. Så nej kära kommentatör, jag tänker inte svara i din blogg. För att protestera ytterligare tänker jag inte ens gå in på din blogg. Sport? Nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback