SJUK

Jag är aldrig sjuk. Verkligen aaaaaaaaaldrig. Har inte varit sjuk på riktigt på säkert 8 år. Igår blev jag magsjuk, and I don't like it. Förstår verkligen inte hur folk klarar av att vara sjuka. Det är fruktansvärt ju. Hade feber, frossa, ont i huvudet, ont i magen och mådde illa. Toppen! Bara för jag aldrig är sjuk så blir jag sjuk på alla sätt och vis när jag väl blir det. Det bästa var att det slog till under begravningen. Verkligen superbra. Spenderade största delen av den på toaletten. Sådär kul att sitta i kyrkan när det svartnar för ögonen av illamåendet. Gött. Låg i soffan/sängen resten av dagen och sov. Blev säkert en sådär 20 timmar eller något. Nu mår jag bra dock. (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback