TRUE BLOOD



Okej, jag måste erkänna. Jag har blivit fast i True Blood, jag veeeeeet att jag hatade det nyss men jag bestämde mig helt enkelt för att ge det en andra chans och tur var väl det. Sitter nu och är superduperirriterad över att jag inte får se mer Megavideo idag så jag kan inte se hur det går för Sookies mormor eller vad hon är. Fast, det är inte så mycket att grubbla över egentligen. Hon dog helt enkelt. Mest sur är jag över att jag inte får se Bill för han blir faktiskt snyggare för varje avsnitt. Varför är alla vampyrmän såna hunkar? Jobbigt att ha 3 förälskelser ju. Äsch, varför klagar jag? Ögongodis har aldrig skadat någon. Fast jag hade inte haft något emot ifall de skadade mig hehe ni vet vad jag menar hohoohooo. Hörde ni det Edward, Stefan och Bill? Va? Det var en hint. Ni får bita mig om ni vill. Jag blir inte sur, nemas problemas, bring it on, go for it. Typ.

Kommentarer
Postat av: Linnéa L

vänta bara tills det kommer mer Eric, drowls och läs böckerna om du orkar way better. jag har boken som börjar efter andra season om du vill låna

2010-04-07 @ 21:57:39
Postat av: anne

säger som personen ovanför - ERIC!!!!!! RAWR

2010-04-07 @ 22:11:44
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback