/ VP

Som ni flesta vet jobbar jag på Vattenpalatset. När jag var liten var jag livrädd för de svarta ränderna på botten i den största bassängen, för av någon anledning trodde jag dom var valar. Makes sense huh? Jag var alltså livrädd; trodde valarna skulle typ resa sig upp och jag skulle bli uppäten. 

Nu har jag iallafall hittat ännu en hemsk sak. Brevid Grottan ligger en stenhög, precis där den röda rutschbanan slutar. I den stenhögen lovar jag er att det bor en muräna. I swear to God typ. Äcklig är den. Vågar inte vända ryggen åt den stenhögen. Muränahelvetet kommer ju bita mig i arslet. Det fattar ju vem som helst.

Ni får gärna kalla mig paranoid. Jag vet att jag är det.


Kommentarer
Postat av: lisa

JAG TÄNKTE OCKSÅ ATT DET VAR VALAR! SÅ JÄVLA ÄCKLIGT VAR DET!

2010-08-22 @ 15:55:43
URL: http://lmvg.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah! jag var med rädd för stenarna vid grottan, haha. trodde jag vara ensam om det ;P

2010-08-31 @ 23:05:39
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback