Bloggdesign

Min blogg är fulast i världen, jag erkänner. Men jag jobbar på det! Försöker iallafall. Fortsätt läsa trots att det ser ut som en 9-åring nyss upptäckt internet och gone crazy här.

Jag väntar fortfarande på hjälpen du lovade mig Lisa!!!!!!111



Update: Fixade lite själv, blev hyfsat bra ändå. Simpelt och stilrent. Ska jobba på en header imorgon om jag orkar. Vill dock fortfarande få reda på hur man får upp sidspalten över headern. Vill inte ha den bredvid som den brukar sitta. Hjelp?

Update 2: Insåg precis att det kanske inte alls ser lika snyggt ut på andras datorer. På Macen med skitstor skärm ser det iallafall bra ut, kan tänka mig att det ser ut som bajs på skoldatorerna. WHATEVAAAAAAH.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

om du vill kan jag fråga min syster om hon har tid. hon har gjort både towe och kimberlys

2010-02-23 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback