Dagens

Dagens humör: Trött och sunkig

Dagens mående: ..är inte det nästan samma sak som humör? Jag mår sunkigt.

Dagens borde: Förmodligen plugga men vem orkar det egentligen?

Dagens frisyr: Superfett och smålockigt. Läckerttttt

Dagens smink: Gårdagens haha. Sa jag att jag var sunkig?

Dagens klädsel: Även den gårdagens. Jag sov hos Sandra, okej! Det fick bli så helt enkelt.

Dagens planer: Kalas @ Sanna & Sofia kl.14.00

Dagens materiella vill ha: En snygg kjol

Dagens fundering: Heter det verkligen böt? Jag säger bytte.

Dagens beroende: Panang gong. Godaste maten ever.

Dagens tråkigaste: Att sitta och titta på OS, helt klart.

Dagens längtan: Inte tills imorron iaf hehhhhhh

Dagens superlängtan: ..studenten?

Dagens tidning: Inte någon alls

Dagens låt: Sandras egenkomponerade Halta Lotta-låt, väldigt fin.


Kommentarer
Postat av: HANNA

snor listan ;) hoppas detta är ok. ses sen! :D

2010-03-01 @ 09:47:19
URL: http://hsomihanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback