Amatörproffsfotografer

Ja just det, amatörproffsfotografer. Ni vet vilka dom är, dom där som gått ut och skaffat sig en svindyr kamera bara för att, dom där som ääääääälskar makroinställningen men har no idea hur man använder den, dom där som går ut i det fina vintervädret och tar kort på det absolut fulaste de ser, dom där som lägger upp bilderna och förväntar sig massa komplimanger.

Ni är nog de jag stör mig mest på just nu. Vädret är underbart och naturen är supervacker just nu, men ni går ut och trashar det.

Frost på grässtrån är inte nödvändigtvis snyggt att ta kort på, faktiskt så är det oftast inte det. Inte heller rinnande bäckar, era husdjur i snön eller spegelblankt vatten.

Lär er hur man använder sig av ljus och skuggor. Klarar ni inte det kan ni faktiskt ta till photoshop.

Jag är inte vanligtvis såhär selfloving, men när jag tar sånahär amazing bilder kan jag inte låta bli. Snyggt men simpelt.




Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Jättefina bilder (:

2010-01-09 @ 16:35:47
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: gustav

hahahahahahahahah <3

2010-01-09 @ 17:25:30
Postat av: anne

kan inte säga annat än att jag tar åt mig..

2010-01-18 @ 19:09:24
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback