Dagens tankar

- Citat från upplysningen är inte min grej. Jag får aldrig riktigt kläm på alla gubbar och vem som sagt vad. Faktiskt tycker jag de flesta citaten är ganska onödiga.

- Kammben är underskattade. Potatissallad också. När jag flyttar hemifrån tänker jag leva på det. (och nudlar också såklart, men mer om nudlar i ett senare inlägg)

- Ganska många har påpekat att min blogg ser väldigt 90-tal ut. Fuck you säger jag. Och även om den gör det så gör inte det något för 90-talet rules. Allt som är bra här i världen kommer från 90-talet!

- Jag har haft samma hårfärg sen maj förra året. Det måste vara något slags rekord ju? Fast jag är faktiskt väldigt sugen på att färga det igen. Brunt känns som en bra färg.

- Jag är för fattig för mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om citat från upplysningen är onödiga och dåliga kommer däremot "Allt som är bra här i världen kommer från 90-talet!" bli vår tids braiga citat :D

2010-01-20 @ 21:45:35
Postat av: anne

du är i desperat behov utav en bloggmeny.

2010-01-21 @ 16:54:20
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Frida

nittiotal is the shit!

2010-01-21 @ 20:52:26
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback