Tjolahopp

Kommentarer är alltid uppskattade, men jag fattar inte hur det är tänkt att man ska svara på dom. Varför finns det ingen "svara-knapp"? Jättejobbigt. Jag skriver väl tack här istället då! Eller.. Nej det fungerar ju inte. Alla skriver ju inte snälla saker. Eller saker man kan svara tack på för den delen haha. Fail. Jag orkar ju inte gå in på allas bloggar och skriva svar heller. Inte om det är bara för att kunna skriva tack. Stora frågor är ju såklart lättast att svara på i ett inlägg. Bara så ni vet liksom.

Vad jag ville säga med det här inlägget vet jag inte riktigt längre. Att jag inte svarar på kommentarer antar jag. Men jag läser! Inte svårt att hinna läsa de 2-3 kommentarer jag får i veckan, tack för dom.

Fast jag får dåligt samvete när jag inte svarar. Men jag fattar inte hur. JAJAAAAAA.


För övrigt tycker jag det är kul att nu när jag kategoriserar mina inlägg så hamnar majoriteten i "Besvär & Missnöje". Jag klagar för mycket.

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA klockren kategori, besvär och missnöje :D

2010-01-30 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback