/ Q&A

1. Det första du tvättar i duschen? Fötterna. Resten av kroppen får vänta tills vattnet är varmt.
2. Gillar du kaffe? Mmmmmmmmmmmmm. Ska hämta lite nu.
3. Hur mår du just nu? Trött.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Q!
5. Berätta om din senaste dröm? Hahaha. London brann och bomber smällde ner och folk sprang i panik. Trevligt.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Lätt.
7. Vad vill du ha just nu? En dusch, men jag orkar inte.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Palla?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Folk som biter på glass vill jag döda.

10. Använder du smileys? Nä :):P:D
11. Har du träffat någon kändis? Elijah Wood ftw.
12. Gillar du keso? Typ aldrig ätit det.
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? We No Speak Americano
14. Vilka städer har du besökt? Usch. För många för att skriva ut.
15. Är dina föräldrar stränga? Haha nej inte precis
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, om någon hoppade med mig!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Edward står där inne. Han glittrar.
18. Brukar du hyra film? Ibland. Förjävla mysigt är det ju!
19. Var kommer du vara på lördag? Det får jag se på lördag.


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Upplevde as in var där? Nej jag var hemma. Fattade inte vad the big deal var.
22. Vad åt du till lunch? Idag smällde jag ihop frukost-lunch-middag i en måltid.
23. Har du lockigt hår? Yes.
24. När grät du senast? Tittade på Dear John igår.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha ja det har jag. Jag är klumpig.
26. Favoritårstid? Alla på olika sätt.
27. Vem höll du senast i handen? Sandra tror jag nog
28. Sover du med TVn på? Nä
29. Tycker du att du är gammal? Jag är för fan gammal som gatan.

30. Är du mörkrädd? Att kalla det mörkrädd är en underdrift.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja det är rätt rockigt.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja det har jag väl?
33. Har du bra syn? Nej jag är blind as a bat.
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är i köket. Pappa vet jag inte.
35. Vad har du på dig just nu? Morgonrock.
37. Hatar du mer än 3 personer? Nä, jag orkar inte.
38. Använder du sushipinnar? Nej jag vet inte hur man gör.

40. Äger du ett vapen? Mina kickass ninjaskills..?
41. Vad var det senaste du köpte? Ingen aning. Jag är fattigare än en kyrkråtta.
42. Gillar du ditt hår? Hade det varit längre hade jag älskat det mest av allt.
42. Gillar du dig själv? Ja jag är ganska awesome.
43. Hur ofta använder du MSN? Ja fast typ ingen skriver till mig haha
44. Brukar du få komplimanger? Ja för jag är awesome
45. Isåfall om vad? Allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 11:08:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback