/ RIX FM

Kära musikansvarig på Rix Fm,
Inget illa menat men jag vill slå ihjäl dig.
Har nu jobbat tre dagar i rad med Rix Fm på i bakgrunden och låt mig säga dig att jag ser svart, helt svart, efter en stunds lyssnande. Har du dåligt minne? Minns du inte att Alejandro spelades för fem minuter sedan? Säger folk inte det till dig? Nu säger jag det till dig. Du har förstört radio för mig. För evigt tror jag till och med. Detta får du nu leva med. För alltid. Kan du det? Nej det hoppas jag inte.

Variera musiken lite tack. Det vore skönt.


Här tänkte jag nu lista de låtar du förstört för mig (fast de flesta gillade jag inte sen innan)

Adam Lambert - Whataya Want From Me
Broken Door - Angel
Erik Grönwall - Crash And Burn
Lady Gaga - Alejandro
Lena - Satellite
Ola - Overdrive
Taio Cruz - Break Your Heart
Takida - Never Alone Always Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback