Hjälp

Insåg precis att jag inte betalat min faktura från CDON. Fram med internetdosan och tjoff så skulle jag betala. Jag är totalt handikappad när det gäller banksaker, det är ett under att jag ens förstår hur man använder bankautomaten. Iallafall, jag har nu 8 kronor kvar och jag är inte helt övertygad om att jag gjorde rätt. Inte alls faktiskt. Mycket möjligt att mina pengar hamnat hos någon korean istället. Dessutom var jag en dag sen med betalningen.

Jag är inte bra på det här med att vara vuxen. Döda mig inte snälla CDON.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv. jo Edward är Edward men om man tänker i "snygghetssyfte" så vinner Stefan, hehe ;)

2010-03-22 @ 09:44:08
URL: http://hsomihanna.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, jag känner likadant. Jag har en räkning från Tele2 som är på vift, väntar med ångest på påminnelsen :P

2010-03-22 @ 20:11:08
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback