Panda no Daiboken


 

 



Har suttit i över en timme och försökt hitta namnet på denna filmen. Tittade på den hur ofta som helst när jag var liten men det var näst intill omöjligt att hitta den nu. När jag väl hittade den upptäckte jag att den var från 1973 och gjord av ett litet filmbolag i japan. Kanske inte så konstigt att jag inte hittade den. Den bästa känslan i världen måste ändå vara när man får svar på något man grubblat över i evigheter. Ahhhhhh. Synd att den bara finns på VHS och inte tillgänglig att ladda ner.

Kommentarer
Postat av: Frida

sv. haha, ellerhur! jag vill ut och bränna pengar, men jag måste spara. svårt det där. jag har ju inget att ta på mig, haha ;)

2010-03-04 @ 19:03:51
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback