Varför?

Varför lägger dom alltid till gnägg när hästar kommer in i bilden i filmer? Tror dom att hästar gnäggar jämt, non stop? Eller är det kanske för att ingen ska vara osäker på ifall det faktiskt är en häst dom ser? Typ, "Hmm, jag tror jag ser en häst men jag vet inte riktigt.. *gnägg* Ja, det var en häst! Det vet jag för jag hörde den gnägga, och hästar gnäggar!"

Nu när jag tänker efter så lägger dom till ljud oavsett vilket djur det är som kommer in i bilden. Hur gör dom om det kommer en mask? Eller en fisk?

Det fulaste är ju ändå att det är samma jävla ljud dom använder varje gång. Alltid samma hysteriska gnägg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahaha sant

2010-03-19 @ 18:41:44
Postat av: Camilla

Sant! fast ännu värre är nästan när de lägger på skratt och man hör att de kör samma slinga om och om igen xD

2010-03-20 @ 13:02:38
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback