DAGENS TANKAR

x Politik är det tråkigaste som finns. På riktigt. Jag är så totalt ointresserad så det är skrämmande. Frågan är om jag ens ska rösta för helt ärligt så bryr jag mig inte det minsta lilla. Inte alls. Nada. Hade varit roligare att sitta och titta på när gräset växer än att sätta sig in i politiken. Ska jag rösta så ska jag bannemej rösta på det mest meningslösa partiet. Bara för att. Linda Rosing hade ett eget parti va?

x Sport är även det så fruktansvärt tortyrtråkigt att jag dör litegrann. Lite konstigt att jag tycker det med tanke på att resten av familjen är tokiga i fotboll och innebandy och you name it. Jag klarar inte ens av att titta på hästsport.

x Kortspel är också tråkigt. Har aldrig förstått tjusningen med poker eller skitgubbe eller bubblan. Kan vara för att jag inte förstår det. Orkar inte förstå det heller. Tråkigt är det!


Slutsats efter detta inlägg:
Jag klagar för mycket och det är ett mirakel att jag någonsin har kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback