/ I'M CRAZY PEOPLE, CRAAAAAZY



Bram Stoker - Dracula, Anne Rice - Interview with the Vampire,
Seth Grahame-Smith - Pride and Prejudice and Zombies, Marian Keyes - Anybody out there?


Jahaaaaa, jag ska alltså läsa dessa fyra böckerna på en månad nu då alltså. Nej, jag har inte tagit mig vatten över huvudet. Inte alls. Jag blev lite vild inne på biblioteket. Släpp lös mig bland massa böcker och helvetet bryter lös. Jag tvivlar dock inte på att jag faktiskt kommer läsa färdigt alla fyra, säkert på mindre än en månad. Att läsa är min stora passion, hittar jag en bra bok går det inte att slita den ifrån mig. Läste alla 4 Twilight-böckerna på två dagar. Jag har en tendens att gå lite overboard när jag blir besatt av något. Hehhhhhhh.

Jag har som nytt mission att läsa alla de stora klassikerna. Fast.. Kanske inte alla. Krig och Fred låter jag nog vara. Och flera andra med för den delen. Okej, nytt mission: Jag ska läsa alla stora klassiker som faktiskt verkar intressanta. Det låter bättre.

Sedan ska jag gå vidare till film och se alla filmer på IMDBs stora 250-films lista. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback