/ S06E22

Lite spännande var det väl ändå? Bara lite? Nej, jag skojar. Det var fucking awesome! Cliffhangern tvingade mig dock till att se säsongsavslutningen online. Jag kan ju omöjligt vänta en vecka på att få se nästa avsnitt? Så nu blir det inget mer DH för mig förrän den 26 september. Hmpf.

Visste ni att det har kommit ut 141 avsnitt sen starten 2004? Det är hur många avsnitt som helst ju! Jag ska bannemej ränka ut hur lång tid det skulle ta att se alla avsnitt i sträck. Hang on!

Eh. Jag kom precis på att jag är sämst på matte så detta gick inget bra. 141 avsnitt x 40 min = 5640 min. Vet inte vad det blir i timmar. Räkna ut det själva!


Kommentarer
Postat av: Frida

delat på 60. sååå 94 timmar ;)

2010-05-26 @ 20:15:17
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback