american opinions

Okay so we were in the car today on our way to church (BORING) for taylor's youth group (BORING).
Taylor brought this book called Dateable and read out loud from it,
it was hilarious.

According to the book:
- You should not give your girlfriend a massage because all massages are sexual. (okay?)
Because apparently all guys are trying to get inside your shirt and try to achieve just that by giving massages.
LOL
- You should not have a tickle-fight with your boyfriend because that is considered foreplay. (okay?!)
Apparently everyone knows that a tickle-fight ends up with kissing and after that sex.
LOL
- You should not watch a movie in a couch with your boyfriend.
Apparently, if you fall asleep, you will wake up with him all over you. Because I mean all guys are like that, right?
LOL

Seriously. This is the 21 century. Boys do know how to control themselves.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hello.

Hur har du det? Ja jag vet det var en dum fråga om man har läst det senaste. Uttråkad! Det kan faktiskt vara värre Amanda, du kunde ha varit hemma och varit uttråkad i stället. Skolan hade "sugit", kompisarna hade "sugit" (ibland) Syrran, pappa, mamma ja till och med vädret! Nu är du på ditt livs resa och jag kan lova dig att allt som är uttråkande där borta kommer du ha skit kul åt när du kommer hem, jag lovar. Du kommer att ha sådana historier att berätta som många av dina kompisar inte kommer i närheten av att få uppleva. Du är en tjej med fötterna på jorden så försök att vända dagar som suger till något bra i stället. Skall själv i väg på kundbesök nu så jag måste rusa,(det är inte heller alltid roligt :))ha det så gött!!

Låt inte dig sugas med i allt som suger!!



Kramar i massor till dig från oss på kullen.



Karin med familj.

2008-10-14 @ 09:10:58
Postat av: gustav

håller med taylor ;)

2008-10-16 @ 01:10:53
Postat av: jessicaaaaaa

man ska inte lita på pojkar, i hemlighet vill alla att man ska somna i en soffa så att dom kan våldta en.

2008-10-18 @ 18:11:00
URL: http://rabe.blogg.se/
Postat av: AnnA F

för mig är det typ tvärt om :) Killar får passa sig o somna bredvid mig i soffan, när de vaknar upp kommer jag var gjort allt med dom:D Vänliga hälsningar AnnA the nymfoman:P

2008-10-19 @ 23:34:02
Postat av: Manda

hahahahhahahahahahah :D

lite skumma är dom allt kanske

2008-10-22 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback