peanut butter jelly time

Wohooooo! Finally! What we've all been waiting for, PICTURES!
These are of course just some of the pictures I've taken but I am too tired to post all of them
and these pretty much say it all.
I'll be posting more pictures from now on ^^

And thank you so much for the candy Gunnel & Gosta!
I needed it.
Thanks for the Card reader too, dad.
I very much needed it ^^
<3

gee
  
     
   

1. Our house from the frontside
2. House from backside
3. Harley in my bed ^^
4. Apache
5. Roads I ride on
6. Cheerteam and mascot
7. Me during Spiritday
8. Detroit streets
9. Shopping part 1
10. Stratford, Canada
11. Fall is coming
12. Shopping part 2

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

jäklar va fräcka tröjor du har köpt :O

& jag blev så glad då jag såg cheerleaderna,

dom ser ut som på filmer! :D:D

nu ska jag chatta med dig på msn x)

poss på daj!

2008-10-28 @ 21:24:32
Postat av: Pappsen

Så skönt att paketet äntligen kommit fram! Och riktigt kul att få se hur det ser ut där du är.

Vi hoppas på massor av fler foton från skolan, Horses Haven, hockeymatcher, kyrkobesök - alla människor du träffar osv.



Slår en signal till helgen igen!



Kram Pappa

2008-10-29 @ 08:48:17
Postat av: gustav

Hej babe, jag saknar dig så himla mycket =(!!!!

måste få ringa dig snart annars dör ja :(((((((((((!!!

2008-11-02 @ 20:31:11
Postat av: AnnA Fågelbajs

Tjoho:D Haha "ditt" hus ser ut som att det ligger mitt i ingenstans!! För en gångs skull bor någon mer lantligt än jag gör:P:D kul o se bilder äntligen dock. Sjukt snygga inköp hade du gjort!! Jag hoppas verkligen att du har gått fram till den snyggaste cheerleadern av dom alla o sagt att hon är värdelös:P

Pooouuss Hajj!!

2008-11-04 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback