and don't say ow cause you've got no idea

The people I sit with at lunch are Christian.
Like super-christian!
This girl came to our table today and started handing out Bibles and stuff and I'm like heheheh ehm I'm not religious. She's like take one anyway! And she gave me one. What am I supposed to do with it? :O

Then when I got home Taylor started pushing me into the Christian-thing and said that she'll be sad if I'm not one of them when I go home. I don't want to believe in God and Jesus and djavulen och hans moster. Why? Eh, because evolution happened and we stopped being monkeys. That's the way it is. There's proof goddammit!!1

Kinda fed up with this christianity. Only nine more months Amanda, nine more months. Inhale - Exhale.

When you're even starting to miss Vasttrafik you know it's bad.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Jag förstår att det känns jobbigt när de är så på hela tiden.Var bara ödmjuk och var dig själv så ser de att det går bra det med.Var och en måste få tro på det man själv vill.

Du är fantastisk precis som du är!!!

Kramar

2008-09-19 @ 13:06:47
URL: http://amandalomander.blogg .se
Postat av: Moster

Amanda ! I just love you, jag skrattar och tänker vilken tjej ,vilken humor. Stå på dig ,vi står bakom dig ,önskar jag kunde krama dig nu.

Moster

2008-09-19 @ 16:50:33
URL: http://amandalomander.blogg.se/
Postat av: syster johanna!

hej syster,

har inte fattat förrän nu hur ma kommenterar så,

en varm applåd för att jag kommit på det! :)

jag berättar allt du skriver till maja och lisa vg,

och dom skrattar som fan!

som idag gick jag och maja förbi en tjej i stan som åt med så öppen mun så det kan nog slått tjejen du såg :O men iallafall, då sa jag och maja i mun på varandra:

"nej, jag vill inte se vad du åt igår,

inte förra veckan heller."

du är grym!

och ditt rum här hos pappa skrämmer mig,

för det är mörkt och dörren öppnar sig av sig självt. det är läskigt.

hoppas du har det toppen,

jag mötte amanda beckman häromdagen,

hon sa att hon saknade dig :)

& vem fan gör inte det?



puss på dig!

2008-10-03 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback